Platební brána a podmínky
Vzdělávací kurzy pořádané Národním ústavem pro autismus, z.ú. (NAUTIS). Platební a storno podmínky platné od 1. 5. 2022.
Přihlášení
Po přihlášení do kurzu přes on-line přihlašovací formulář u příslušného kurzu na www.vzdelavani.nautis.cz obdržíte na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli do přihlášky, automatickou odpověď – potvrzení o přijetí vaší přihlášky. Do přihlášky vždy uvádějte telefonický kontakt a fakturační adresu, a to i v případě, že fakturu nepožadujete. Z důvodu vystavování osvědčení o absolvování kurzu nezapomeňte vyplnit titul/y, datum a místo narození.
Pozvánku nebo informaci o zrušení kurzu obdrží každý zaregistrovaný účastník na svůj e-mail 7 dní před konáním kurzu. V případě ověření regisrace či konání kurzu nás neváhejte kontaktovat.
Odhlášení z kurzu
Po obdržení přihlášky s vaší účastí na kurzu počítáme. Pokud byste zjistili, že se nemůžete kurzu zúčastnit, prosíme, abyste nám tuto skutečnost oznámili písemnou formou na e-mail vzdelavani@nautis.cz
Platba a informace o kurzu
Vyplníte přihlášku na vámi požadovaný kurz, kliknete na „objednat a zaplatit online“, poté budete přesměrováni na platební bránu, kde si můžete vybrat hned z několika způsobů platby.
Pozor, na zaplacení kurzovného máte pouze 30 minut, proto doporučujeme neváhat (poslední volná místa na kurzech jsou často rychle pryč). Potvrzení o registraci na kurz obdržíte na e-mail společně s potvrzením o zaplacení kurzovného. Potvrzení o registraci může zapadnout do složky spam, pokud i zde potvrzení nenajdete zašlete nám informaci na e-mail vzdelavani@nautis.cz. Pokud nebude platba uhrazena do 30 minut od objednávky, automaticky přicházíte o rezervované místo na kurzu.
A co když se kurz neuskuteční? Informaci o zrušení kurzu obdržíte na e-mail nejpozději 7 dní před konáním a nemusíte se obávat, platba vám bude navrácena zpět na váš bankovní účet. Navrácení platby v plné či částečné výši se odvíjí od platebních podmínek, které jsou zveřejněny zde.
Doporučujeme nevyplňovat registrační formulář opakovaně a tím i provádět platby opakovaně. Ve většině případů jste na kurz zaregistrováni, pouze se stala chyba ve virtuálním světě, kterou neovlivní nikdo z nás. V případě nejistoty nás kontaktujte a my vám registraci i platbu prověříme.
Storno podmínky
Zrušení účasti na kurzu ze strany účastníka
V případě zrušení účasti více než 7 pracovních dnů před konáním kurzu vám bude nabídnuta možnost výběru jiného kurzu, na který bude platba převedena. Účast na vybraném kurzu v jiném termínu je možná za předpokladu volného místa v daném termínu. V případě, že si jiný kurz nevyberete do 3 měsíců od zrušení účasti na původně vybraném kurzu, bude uplatněno 50% storno.
Při zrušení účasti v termínu kratším než 7 pracovních dnů před konáním kurzu, nebo pokud se kurzu nezúčastníte, bude uplatněno 100% storno bez náhrady.
Pokud se nemůžete kurzu zúčastnit, můžete za sebe poslat náhradníka – tuto změnu akceptujeme ještě v den konání kurzu. Uhrazený poplatek je tak převeden na náhradníka.
Zrušení konání kurzu ze strany NAUTIS
V případě zrušení kurzu z naší strany (nejpozději 3 pracovní dny před začátkem konání kurzu) bude přihlášeným účastníkům nabídnuta možnost:
- převedení kurzovného na tentýž kurz v náhradním termínu (do 12 měsíců od data konání zrušeného kurzu za předpokladu volného místa v daném termínu),
- převedení kurzovného na jiný kurz dle vlastního výběru (do 12 měsíců od data konání zrušeného kurzu za předpokladu volného místa v daném termínu),
- vrácení kurzovného v plné výši bankovním převodem na účet, ze kterého byl kurz uhrazen.
Přihlášením na vzdělávací akci udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.
Vyplněním registračního formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely evidence v databázi zájemců/účastníků vzdělávacích akcí organizace Národní ústav pro autismus, z.ú se sídlem V Holešovičkách 593/1a, 182 00 Praha 8, IČ: 266 23 064.