Volný čas a rozvoj hry u dítěte s PAS

3 500 Kč
Skladem

🗓 Termín: 15. - 16.5.2025

Dvoudenní seminář je zaměřen na volný čas a rozvoj hry u dětí s poruchami autistického spektra jako prostředek pro rozvoj komunikace a sociálních vztahů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

🎲 Hra není jen zábava – je to klíč k rozvoji dětí. Hledáte způsoby, jak děti s PAS zapojit do hry, podpořit jejich komunikaci a sociální dovednosti?
Přihlaste se na náš dvoudenní praktický kurz, kde se naučíte účinné strategie a techniky, které opravdu fungují.

Co se naučíte?

✅ Jak navázat vztah s dítětem s PAS skrze hru a jeho zájmy.
✅ Jak zapojit dítě, které si hraje samo a nemá zájem o ostatní.
✅ Praktické strategie a nácviky hry v kolektivu.
✅ Jak využít videoukázky a vizuální podporu při nácviku hry.
✅ Náměty na konkrétní hry a volnočasové aktivity, které děti baví.
Řešení nejčastějších problémů ve hře u dětí s PAS.

 

Program kurzu:

1. den 10:00 – 16:00      

  • Typické deficity ve hře dítěte s PAS.
  • Navazování vztahu s dítětem s autismem skrze hru a jeho zájmy. Konkrétní strategie navazování kontaktu s dítětem s PAS.
  • Co dělat, když s námi nechce dítě trávit volný čas aktivně – aktivity s pasivním zapojením.

 

2. den 9:00 - 14:00 

  • Nácviky samostatné hry a hry v kolektivu.
  • Nácvik hry pomocí videí jako jedna z metod užívaná při práci s dětmi s PAS.
  • Náměty her a volnočasových aktivit pro děti s PAS, praktické ukázky a videa.
  • Řešení nejčastějších problémů ve hře.

 

👥 Pro koho je kurz určen: 

rodiče, pedagogy a asistenty pedagoga, kteří chtějí děti s PAS podpořit v přirozeném rozvoji prostřednictvím hry.

🏠 Místo konání:

NAUTIS vzdělávání, Závěrka 2369/14, 169 00 Praha 6.

👩‍🏫 Lektorské zajištění:

Mgr. Petra Jůnová

Junova_1

Vystudovala magisterské studium speciální pedagogiky na pedagogické fakultě UHK. Po studiu pracovala několik let jako učitelka ve třídách pro děti s autismem. Od roku 2011 pracuje v NAUTIS jako poradkyně rané péče. Její hlavní náplní práce jsou výjezdy do rodin, supervize v mateřských školách a individuální nácviky s dětmi s PAS. Věnuje se přednáškové činnosti, vede besedy pro rodiče, podpůrné skupiny, podílí se na tvorbě  metodických materiálů a článků týkajících se problematiky autismu.